HTML

Through the school's walls...

Minden ami a NIK és ami mögötte van... :P

Friss topikok

Linkblog

Dö förszt entri

2009.11.27. 21:40 RockJoe3

Ez az oldal azért jött létre, mert bla bla bla... Senkit sem érdekel :D Csapjunk bele a lecsóba...

 

Jog és államigazgatási ismeretek

Bizony bizony ilyen nevű tárgyat is el kell sajátítani a NIK-en, teljesen feleslegesen. Persze jöhetnének itt azzal az "érvvel", hogy ha próbaidős melód van akkor tudd, hogy szó nélkül kirúghatnak, magyarán nem kell megindokolniuk cselekedetük okát. De hát az csak egyetlen pont az egészben... Nyilván nem lesz olyan, hogy: "Te figyelj már át kéne váltanunk az új rendszerre ja és közben itt van egy ellenőr a cégnél, intézd el, hogy semmi esetre se terelje jogi alapra a vádat." Persze persze előfordulhat. Egy másik dimenzióban, de ezt nehogy már egy informatikusnak kelljen intéznie...
Na de visszatérve a tárgyhoz: A tanár jól adta le az anyagot, szinte mindig használható életbeli érveket hozott fel kijelentéseinek alátámasztására. Ezzel nem is volt gond. A gond még mindig ott van, hogy ez informatikai kar, és pont ezért hiába adta magát tök jól elő, a kutyát sem érdekelte, hogy mi folyik bent az előadóteremben ugyanis kb 20-30an lehettünk bent a 119 főből (megnéztem neptunba:P). Eleinte még szorgalmasan jegyzeteltünk mert télleg normálisan tempóba adta le és még meg is ismételte akár többször is. Ezen lelkesedésünk egészen addig tartott, amíg ki nem derült, hogy egy oldalon van fent egy pdf, amiben benne van az egész éves anyag. Nah ekkor én már nem jegyzeteltem, hanem bementem beszélgettem haverokkal, újságot olvastam, mobiloztam stb. Ekkor csak az zavart, hogy néha ránk szólt udvariasan, hogy ha lehet akkor ne itt beszélgessünk, ezért a következő órákat már kint tartottuk meg az aulában a magunk módján:) Szokás szerinte gyorsan elrepültek a hetek, így jöhetett a "várva várt" zh. Biztonság kedvéért bementem, hogy tudjam mi várható a zh-ban tekintve, hogy fogalmam se volt az anyagról, de legalább tudtam hogy néz ki a tanár:) Pechemre csak annyit mondott: "ahogyan a múlt órán megbeszéltük úgy lesz a zh". Mondtam magamban h köszi.
Zh előtt azért felkészültünk rendesen. Én személy szerint a txt olvasó mobil alkalmázosmba rejtettem minden tudásomat, hogy biztosra menjek:) Eljött a zh, minden eddigi rekordot megdöntve (1. órát leszámítva:P) hatalmas létszámmal jelentünk meg. Amikor beléptem két nagy magot láttam középen-hátul: egyet jobb oldalt, egyet baloldalt. Én úgy döntöttem h inkább közép-előlre ülök, nehogy aztán elültessen és akkor nem tudok puskázni. Bejön a tanár 4 borítékkal. Egyikünket megkérte, hogy válasszon ki egyet azok közül. Így kaptuk meg az esszénk címét, s máris kezdhettünk dolgozni vele.
MICSODA??? Semmi ültetés? Egy darab csoport? Mindenki orrba szájba leshet a másikról? Bizony bizony... Teljes kánaán... Tanár bácsi meg ott legelől elővette a könyvét és olvasni kezdte, mintha mi ott se lennénk. Ez engem végtelenül megnyugtatott így elő a zsebből a jó kis sony ericssont és gyerünk kopizni ezerrel. Mellettem levők okosabbak voltak (vagy mondhatnám h nem olyan beszariak mint én:D) ők kibaszták az A4es papírokat, hogy megkönnyítsék a másolás műveletét.
1,5 óra alatt sikerült 2 oldalt írnom. Azért csak kettőt mert ügyeltem arra, hogy ne egy az egyben a jog.pdf-et másoljam ki:) Zh után a főtéren beszéltük meg hogy: "Bazdmeg fáj a kezem!" Hát igen elszoktunk attól, hogy 1,5 órán át keresztül folyamatosan írjunk:) Közös megegyezésünk alapján mindenkinek megvan legalább a kettese ha nem, akkor meg rohadjon meg a tanár:) Nos nem telt el kettő egész hét és máris fent volt az eredmény a neptunban: Közepes. Remek:) 0% tudás, 100% puska. Többiekkel persze ezt is megbeszéltük és arra a következtetésre jutottunk az érdemjegy kialakítása a következő:
-oldalak száma + 1 (vagyis én írtam két oldalt így lett 3as)
Durva számítás szerint: 119 fő * 3 oldal = 357oldal, ergo nem hinném hogy a tanár végigolvasta ugyanazt 119szer, úgyhogy így gyorsan leosztályzott mindenkit a kis "algoritmusa" alapján.
A lényeg az az, hogy ennél könnyebben én még nem szereztem soha kreditet plána nem hármast, és ezek után egy srác ilyet ír levlistára:

"Tudja valaki, hogy mikor lehet javítót írni jogból?"

Szerintetek? :D
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rockjoe3.blog.hu/api/trackback/id/tr231557407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása