HTML

Through the school's walls...

Minden ami a NIK és ami mögötte van... :P

Friss topikok

Linkblog

Az ember, aki főiskolára jelentkezett, de egyetemet végzett...

2010.01.07. 17:48 RockJoe3

Elég hangzatos cím, nemde? 2012 nyarán már igaz is lesz:D

Nos bizony bizony szerény főiskolánkat szép nevét megváltoztatták BMF-ről ÓE-re.
Nem tudom, hogy a kiötlője az szimplán részeg volt, vagy valami japán irodalom hajhász, de nem értem mért kellett egy műszaki beállítottságú iskolát egy japán kortárs költőről elnevezni???
Most biztos mindannyian néztek, hogy mégis mire gondolhat ez a barom. HÁT ERRE!!!

Komolyan mondom a jó öreg "Beszoptad Mikor Felvettek - Nincs Irgalom Kockák" helyett most megint lehet vmit újítani mondjuk pl:
Ótvar Egyetem - Ne Itt Kapálózz
Ópium Elit - Nincs Illegális Kábítószer
Óvszer Egyetem - Neumann Itt Kavart

Vagy mondjuk lehetne Óvodás Disszertációs Esztergályosok Szappan Agonizáló Részlege és akkor ha megkérdezik, hogy hova jársz nyugodtan mondhatod, hogy: ÓDE-SZAR.

Na mind1 az a lényeg h természetesen semmi nem változott. A jelenkezők ugyanúgy a BMF-et kell megjelölni ha föl akarod hívni a sulit még mindig a SÁTÁN kapcsolja a hívást (666-5560) jah és természetesen szilveszter éjfélkor nem állt senki AK-47essel semelyik kar előtt, hogy szétszedje a BMF feliratot.

A tájékoztatás is a szokásos magas színvonalú volt... Nem is tudom mikor hallottam erről az egészről pletyka szinten. Első hivatalosabbnak tűnő bejelentés az a menedzsment tanártól hallottam, csak azt az embert nem tudom komolyan venni mióta küldött egy "nyelvtan FAIL" üzenetet:

"Kedves Mindenki!
Egyen üzenet!
Kérem hogy a vizsgára a vizsgázók, aláírás pótra akinek a megtagadva van beírva!
Nekem úgyis jó ha fizet a vizsgáért!

BL!"

Erre csak annyit tudok mondani, hogy nem, semmi esetre sem fogok enni üzenet:D

Aztán december 21-én vizsgán közölte velünk egy másik tanár, h hallottunk-e az örömhírről, hogy egyetem leszünk. Igen igen hallottunk, de mi még mindig nem hallottunk arról az IQ harcosról, aki ezt a nevet kitalálta...
Aznap megjött végre a hivatalos neptun üzenet h bezony bezony egyetem leszünk, ment is a levlistán a harc h ilyen hülye nevet, meg a jól megszokott népszerű BMF eltűnik.

Szerintem eddig se volt a népszerűség csúcsán, ha csak egyik szép emlékemet felidézem:
-Mondd csak tanulsz vagy dolgozol?
-Tanulok.
-Hol tanulsz?
-BMF-en.
-Hát igen mégis csak a legnépszerűbb egyetem a BME.
-De ez BMF, Budapesti Műszaki Főiskola.
-Ja hát mért nem ezzel kezdted. Egyik ismerősöm odajár a Gábor Dénesre.
-Nem ez nem az, ennek ez a neve.
-Igen?
-Igen...

Aztán jöhetnek az elképzelt szituációk:
-Hova jársz?
-ÓE
-Az meg micsoda?
-Óbudai Egyetem.
-Még sose hallottam róla...
-BMF-nek hívták korábban.
-Nem is tudtam, hogy BME Óbudán van.
-Nem-nem BME... (innentől meg lehetne mint az előző)

-Hova jársz?
-ÓE, Óbudai Egyetem.
-???
-Anno BMF, Budapesti Műszaki Főiskolának hívták.
-...
-Kandó Kálmán Műszaki Főiskola?
-Most már tudom...

-Hova jársz?
-Óbudai Egyetemnek a Kandó Kálmán villamosmérnöki karára.
-Akkor kitalálom a III. kerületben van...
-Nem hanem a VIII.-ban...

Na de mind1 gyerekek örüljünk annak amink van. Eltűnt a Műszaki helyette kaptunk Egyetemet, itt van az official verzió, hogy ne hogy azt mondják ránk, hogy szakbarbárok vagyunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rockjoe3.blog.hu/api/trackback/id/tr11654635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása